打完頭先的東西之後,,,,我走左去畫マトリョシカ~~~=v=

這歌好正的說!!!>w<

係miku同gumi唱的,,,,不過.....最近又是想畫双子,,,,

so畫了双子版出來=v=~~

不過.....畫畫下冇心畫......

so最後不畫了=/\=!!!

(就連個ps檔都唔記得左save....証明我真的畫不下了=/\=!!

對不起双子!!!>口<

不過,,,,都是要記錄下來的~~~

先是草圖,,,,就是這個樣的la=v=~~~

 

wer3.jpg

之後....我只是畫了鈴出來......汗.....

 

4t34.jpg

不過都係個個la....冇心去畫了=/\=!!!

同.....畫得不好睇=/\=!!!

冇法子.....好久冇畫電腦畫了=/\=!!!

這2張.....就是這個圖的最後樣子=v="......

冇la.....

不過...如果有好心人help我把佢地畫好or把鈴我會超開心ar~~~xdddd

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小紫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()