這次又是為了hw就畫左佢地2個小孩子~~>w<

唔知大家記唔記得誰是小波同星呢~~呵呵呵

不過個hw到依家都是未畫好是一個大問題......旦都為大家介紹一下這限圖都不錯???0.0

好,,,先是這張~~~
這個是一開頭想係電腦直接畫的說=/\=
不過....真係好唔令同要用超多時間.....囧.....so改用手畫>/\<!!!

 

小波&星封面圖-草圖

這~~~就是手畫的圖la,,,,xdddd
好像....好過電腦的好多,,,,同真係快手左好多,,,xdddd
23624762432.jpg

不過我為何這樣放佢地呢0.0....這是因為....佢地2個本身就是不同地方的人....
旦就是星突然出現左在波佢地的世界出現~~~so就畫了這樣的圖了0.0....
我都知好怪嫁la-v-""

 

最後~~我到依家都只是上好了星的圖=3=......
上色....好怪!!!大哭>/\<!!!
我就是不太會上電腦色.....-3-
由期個d cg圖上法?!!!!........

623443.jpg 
完成了~~~就得閒放上來~~~0.0....
冇錯~~~我到依家都未畫好這張圖~~~~呵呵呵~~~=///w///=

arrow
arrow
    全站熱搜

    小紫 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()