來到第4回了!!!>/\<!!!
旦真的完全想不到自己會畫了這麼多的!!!!0口0!!!
不過今次說的這對,,,可以說是我最愛的第1對>w<!!!!
(第2對當然是星同雷,,,,不過認真地說的話,,,我個個都愛!!!呵呵呵>W<)
好,,,不要多說~~~~放圖先00....

好~~~先是這張,,,,name就不用說~~~~
因為.....在寫左上去的,,xdddd
上的是女兒,,,下面就係佢地媽媽la,,,xdddd
這都是佢地5years o的樣子0w0~~


黑翼&白羽系列

好~~~~依家來的,,,,當然是說黑翼先~~xdddd
黑翼當然係黑暗界的小公主囉=///w////=
因為我個時想東西真的好土~~~~(依家都是=/\=)
一出生ar.......就有好多超長的頭髮-v-~~~~
性格呢....5years o到同白羽大戰之前,樣子都好難看得出的情感.
大戰過後,雖然有時樣子都是呆呆的,,,旦好過以前好多0w0~~
最小大個後

双眼都有了點光釆~~~

4664646S.jpg

 

之後就是白羽了~~~(不知為何好miku feel=/\=,,,,旦畫個時我記得好像未有miku???)
這個都是5 years o版本,,,,不過都是中4開頭個時畫的0.0....
小時候的白羽是一個超可愛,超活潑的小女孩.....
不過呢....佢大大下就開始改性格了呢0.0......
是個可怕的性格~~~~是如何的呢....我就不多說了-v-"
可能大家一直睇下去就知了吧0.0

2652S.jpg

好,,,,之後就是佢地的大個樣~~~0w0
不過呢........都不是佢地大個正式樣0w0,,,,,這個是我得閒畫了佢地別的樣子的衣服0w0

362342S.jpg

之後是....個時得閒冇事做.....在畫佢地的男朋友.....
不過....這個男朋友樣不是最後樣子= =++
因為....畫左new的~~~= =++
下一回就會介紹佢地0w0~~~(不過一定打得好小東西-3-~~~)
同....我都係只畫過最新樣子2次= =""

65456S.jpg74641S.jpg

最後......俾大家睇下黑翼同白羽最新樣子0w0~~~
就是今年畫的la~~~
黑&白的新樣子~~

唔記得左說.......黑翼是用申長的指甲做武器,白羽就是用拳擊系列的~~0w0

好~~~下一回!!!就是佢地2個男朋友la,,,xddd

arrow
arrow
    全站熱搜

    小紫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()