今次為大家介紹的是我在08年開始為halloween這個節日去畫的孩子們=////=
我會這樣去畫,是因為朋友的影響=///w///=

好~~先說08年第一對孩子們~~^^
先是放女的~~因為是我最有信心的性別...囧~~~
aisi~ 
是一位大姐姐,,,,是一只蜘蛛來的~~~(不過....好像....腳小左一對?!?!!!)
大家見到d腳的話當咩都睇唔到~~~呵呵呵
佢ar....真的好愛佢的細佬(kii),,,,之旦係.....細佬完全唔愛姐姐!!xddd
細佬是一個完完全全的小受一位-v-....
天天就是只會俾姐姐蝦(sm?!?!!)真是一個可憐的細佬=v=~~~
kii 
不過.....這都是08年時畫的.....今天我得閒冇事做,,,,用了現在的畫風畫了佢地出來~~~
2010年-重新改做 
不過....新圖的大姐姐...好像不像26的樣子?!!!xdddd

好,,,,之後就是09年的孩子了~~~xdddd
不過......佢地的name我未想的說....旦.....女孩的話...上了色-v-"
這女孩的主題.....大家估下???xdddd
halloween09 
睇右邊的孩子就好=////=因為....左邊的......畫得不好=/\=....
so不想要-3-.....

之後是男孩~~~是可愛的男孩哦~~~~(完全不可愛!!!>/\<!!!)
佢個主題大家都估估吧??xdddd
halloween09-2 
太容易睇得出佢地個主題囉,,xdddd
最後......我冇記錯的話....是佢地09年的2個孩子之後畫了這個全家圖=v=~
halloween全家圖 
冇錯...你睇上面d圖....會覺得09年的2個小孩好大個....旦上圖小了好多~~~
因為,,,,,佢地會變大變小的~~~xddd

arrow
arrow
    全站熱搜

    小紫 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()