close

今日,,,,因為個電腦完全開唔到的關係.....

so在畫畫同打機=v='

因為本身又不知畫什麼好就是是旦旦的找人出來畫=v="

最後~~~

就是畫小嘉!!!>w<

我一直打佢叫小嘉.....係因為佢個姓我唔know打!!!>口<

不過.....真的好可愛la=3=~~~~

佢本身係白頭的小可愛.....因為我又想上色.....

so依家blue的位都係本身是白色的,,,xdddd

(當然只是頭髮la=v=~~~衣服真的是這個色0w0)

全張是水釆圖~~~~

好怪....吧=v=""

小嘉 - 水釆圖

之後又冇事做.....是是旦旦又去畫第2張=v="

不過.....畫完出來的...不是我家的小孩-v-~~

同....我唔知畫左佢在做什麼....囧

誰??

好~~~~完=v=~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    小紫 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()